نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5145
-
الف
+

آخر الزمان و تقابل با شیاطین در سریال «ملک سلیمان»

«محمدرضا رمضانی» تهیه کننده سریال «ملک سلیمان» از داستان و اهمیت ساخت این سریال گفت.

به گزارش آی فیلم2، «محمدرضا رمضانی» تهیه کننده سریال «ملک سلیمان» در یک مصاحبه با بیان اینکه در این اثر تلویزیونی شاهد حضور 3 پیامبر خواهیم بود، از داستان و اهمیت ساخت سریال «ملک سلیمان» سخن گفت.

«محمدرضا رمضانی» درخصوص ضرورت و اهمیت ساخت سریال «ملک سلیمان» گفت: ما بر روی اهمیت ماجرای «سلیمان» تأکید داریم چرا که سریالی استراتژیک و مهم است و مسائلی از جامعه امروز را به نمایش درمی‌آورد. 

رمضانی در پیوند با همین موضوع افزود: ما در این سریال بحث آخرالزمان را داریم و آخرالزمان شرایطی است که شیاطین، شیطنت زیادی می‌کنند و ما میتوانیم در قالب «ملک سلیمان» مردم را با فتنه‌های آخرالزمان آشنا کنیم و چگونگی رویایی با آن فتنه ها و تقابل با شیاطین را بیاموزیم.

وی در ادامه تاکید کرد: دنبال این هستیم که «ملک سلیمان» ساخته شود تا مردم بدانند شیاطین زمان از چه وسیله های شیطانی برای رسیدن به اهداف شوم‌شان بهره می‌برند.

«محمدرضا رمضانی» با اشاره به اینکه سریال «ملک سلیمان» می‌تواند جامعه آرمانی و حکومت الهی را به تصویر بکشد، توضیح داد: ما می‌توانیم در قالب این سریال تلویزیونی، جامعه آرمانی و حکومت الهی مورد تأیید خداوند که در آیات قرآن کریم هم آمده را به جامعه عرضه کنیم.

رمضانی در پاسخ به این سؤال که ماجرای احداث «سلیمان لند» چیست، گفت: همیشه سریال‌های فاخر در صحنه نمایش و محیطی که فلمبرداری می‌شود یادگاری می‌ماند. ما به دنبال احداث یک «سلیمان لند» هستیم که برخی از مسئولین به این کار رغبت و تمایل نشان دادند.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: با احداث «سلیمان‌لند» می‌توانیم هم از این مجموعه عظیم در دوران فلمبرداری بهره ببریم و هم به مکانی تبدیل می‌شود که مردم سال‌ها می‌توانند از این فضا بهره‌های تفریحی، علمی، فرهنگی، دینی، مذهبی و... ببرند.

تهیه‌کننده سریال «ملک سلیمان» خاطرنشان کرد: این سریال بستری برای تولیدات رسانه‌ای نوین در آینده خواهد بود که من نامش را انقلاب و تحول اساسی در بخش هنرهای پیشرفته سینمایی و تلویزیونی ایران می‌گذارم که کمتر نیاز به دیکورهای عظیم است و از این صنعت تکنالوژی رسانه‌ای جدید حداکثر بهره‌برداری انجام می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سریال «ملک سلیمان» ادامه فلم سینمایی آن خواهد بود و «امین زندگانی» کرکتر حضرت سلیمان(ع) قصه خواهد بود، گفت: هنوز درباره بازیگران خصوصاً نقش حضرت سلیمان(ع) تصمیم نگرفته‌ایم و باید بگویم سریال «ملک سلیمان»  مجزا از فلم سینمایی اش می باشد.

رمضانی درباره داستان سریال «ملک سلیمان» به تسنیم گفت: این سریال تلویزیونی ماجرای سه دوره طالوت، حضرت داود(ع) و حضرت سلیمان(ع) را به تصویر می‌کشد؛ در واقع سریال سه پیامبر خواهد بود. هرکس در این سریال بازی کند ستاره می‌شود و آنقدر جذابیت دارد که حتماً نیاز ندارد که ستاره‌ها بازیگرش باشند.

وی با بیان اینکه کارهای مقدماتی برای ساخت این سریال انجام شده، بیان کرد: ما منتظر تصمیم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هستیم و آن تصمیم مشخص می‌کند سریال «ملک سلیمان» چه زمانی مقابل کمره برود.

تهیه‌کننده سریال «ملک سلیمان» در خصوص مدت زمان ساخت، توضیح داد: این سریال 40 قسمت خواهد بود و 5 سال هم زمان می برد تا ساخته شود البته ظرفیت بیشتر شدن قسمت‌های سریال وجود دارد و همه‌چیز در زمان فلمبرداری مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید :

دانلود فلم سینمایی «ملک سلیمان»

آخرین خبرها از ساخت سریال تاریخی «ملک سلیمان»

تصاویر جذاب و دیدنی فلم «ملک سلیمان»

فلم سینمایی ملک سلیمان را در آی فیلم 2 تماشا کنید

«ملک سلیمان نبی(ع)» ؛ اولین سریال ایرانی با استفاده از قابلیت هوش مصنوعی

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین